Klíčové schopnosti ve 21. století a model KPCK Autor Stanislav Cikalo 17. 11. 2011 9 6387 5 Tento text jsem napsal jako reakci na 7. a 8. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývají tématy Vzdělávací politika státu pro 21. století a Budoucnost vzdělávacích technologií.
Dolování dat ze školních aktivit pro daty řízené školství Autor Stanislav Cikalo 01. 11. 2011 0 1685 5 Tento text jsem napsal jako druhou reakci na 6. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Daty řízené školství v roce 2020 Autor Stanislav Cikalo 31. 10. 2011 15 2510 0 Tento text jsem napsal jako reakci na 6. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Profesní růst učitele ve 21. století Autor Stanislav Cikalo 27. 10. 2011 10 4955 5 Tento článek jsem napsal jako reakci na 5. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí.
eTwinning jako pomůcka ve výuce Autor Stanislav Cikalo 15. 10. 2011 1 1625 5 Tento článek jsem napsal jako reakci na 4. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Metodika vzdělávacích technologií.
Hrát si či nehrát ve škole? Autor Stanislav Cikalo 09. 10. 2011 6 2201 5 Tento článek jsem napsal jako reakci na 3. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Výukové hry.
Technologie versus Školství II Autor Stanislav Cikalo 30. 09. 2011 5 2539 5 Tento článek (II. díl) jsem napsal jako reakci na 2. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Vliv technologií na vývoj školství. Zde je I. díl.
Technologie versus Školství Autor Stanislav Cikalo 30. 09. 2011 8 3258 5 Tento článek (I. díl) jsem napsal jako reakci na 2. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Vliv technologií na vývoj školství. Zde je II. díl.
Kam kráčíš reformo školství? Autor Stanislav Cikalo 25. 09. 2011 6 2825 4 Tento článek jsem napsal jako reakci na 1. lekci kurzu RVP_VT21, jež se zabývá tématem Teoretická východiska reformy školství.