A je to tady! Skončila doba potřebného odpočinku a znovu se vracíte do svých škol a tříd, ke svým žákům, nedokončeným úkolům a dalším starostem. K tomu, aby byl tento návrat příjemný a také bez velkého stresu, jsme pro Vás na Metodickém portálu připravili několik novinek a dalších zajímavostí.
Z nástrojů, které analyzují návštěvnost a zajišťují sledování cílů, se dá vysledovat spousta zajímavých věcí v chování uživatelů. Denní návštěvnost portálu za druhé pololetí školního roku byla v průměru něco kolem 6000 návštěv denně (započítáváme i víkendové dny). A to není číslo zanedbatelné.
Vážení a milí uživatelé Metodického portálu, je načase si trochu zabilancovat – v minulém měsíci květnu proběhla čtyři regionální setkání, z nichž dvou na téma Inkluze jsem se zúčastnil jako spoluorganizátor, řidič a zásobovač a odnesl si spoustu zážitků, dojmů a poznatků.
Milí návštěvníci Blogů, chtěli bychom vás informovat, že materiály a příspěvky nově zveřejněné v modulech Blogy a Články chrání od dnešního dne nový, přísnější typ licence Creative Commons. Co to znamená?
Stalo se tak v pondělí 3.5, kdy křivka google analytics dosáhla konečného čísla 1083 denních návštěv. Velmi si vážíme Vaší podpory, a doufáme, že počet návštěv nadále poroste a bude se dlouhodobě udržovat nad touto hranicí.
V podstatě všechny příspěvky obsahové části portálu jsou řazeny do nějaké sekce vzdělávání. V horní části titulky těmto sekcím odpovídají barevně rozlišená tlačítka, která fungují jako rozcestníky a tak trochu jako filtry obsahu jednotlivých sekcí.
Pokud jste příznivci předávání informací ve vzdělávání prostřednictvím internetových portálů, tak právě vám patří tohle číslo. Metodický portál slaví malé jubileum. Takový počet příspěvků je totiž od 22. dubna 2010 k mání na našem úložišti. Příspěvků… – lépe řečeno článků a DUMů, které jsou stavebním materiálem Metodického portálu.
v diskuzích, o diskuzích a za diskuzemi. Patronkou diskuzí je Štěbetalka, milá, zvídavá a komunikativní paní učitelka, která se nebojí říci svůj názor ani se ptát. Která s druhými ráda sdílí své myšlenky, ale také jim dává prostor, aby mohli i oni říci, co si myslí. A pozorně jim naslouchá a hledá ve vyřčeném někdy […]