PEPOUŠovo vlnobití v březnu

Měsíc březen začneme stylově – týdnem otevřeného vzdělávání (podrobnosti na stránkách EDUin).
PEPOUŠové nemohou chybět , a to rovnou v úvodním webináři pořádaném Metodickým portálem RVP.CZ. Sledujte nás, zapojte se do diskuze, sdílejte své zkušenosti.

Pavlína Hublová

24. PEPOUŠovo vlnobití V: Proč má být vzdělávání otevřené aneb Vyplatí se pracovat nahlas? (hangout)

25. PEPOUŠovo vlnobití: Komunikace s žáky a rodiči online

Nediskutovanější otázka: Náhodná nebo pravidelná komunikace s žáky? Jaké nástroje lze používat?

26. PEPOUŠovo vlnobití: Přestávky – pro žáky nebo i pro učitele?

Nejdiskutovanější otázka: Jak tráví žáci přestávky? Mají nějaká nařízení kdy a kam mohou a nemohou? Rozlišujete v pokynech malé a velké přestávky (o velké mohou, ale o malé ne apod.)?

27. PEPOUŠovo vlnobití: Výuka v přírodě, v muzeu apod – tipy a zkušenosti

Nejdiskutovanější otázka: Jaké kroky je třeba podniknout k zajištění bezpečnosti žáků? Jaké povinnosti máte pro učitele ve školním řádu?

 

Co můžete udělat, až nastane ten správný čas pro Vlnobití?
  1. Navrhnout otázky k diskuzi (do komentářů v blogovém příspěvku nebo si počkejte na výzvu v den konání Vlnobití na G+)
  2. Udělat si večer volno a ve 20:00 zobrazit stránku PEPOUŠova nápadníku na Google plus.
  3. Zapojit se do diskuze 🙂

Přibližné kroky v čase:

  1. V úterý (nejpozději ve středu) publikujeme dotazník, prostřednictvím kterého se hlasuje o tématu.
  2. V neděli po 20:00 (nejpozději v pondělí dopoledne) je hlasování uzavřeno a zveřejněno téma Vlnobití. Současně se publikována výzva pro účastníky, aby navrhli otázky k diskuzi.
  3. V pondělí po 19:00 jsou publikovány otázky k tématu, na které se od 20:00 do 20:45 online veřejně odpovídá a dále se téma rozvíjí.
  4. V úterý (nejpozději ve středu) jsou diskuzní otázky a odpovědi vloženy do příspěvku v PEPOUŠově nápadníku a téma je tímto uzavřeno.
Užitečné odkazy: