PEPOUŠovo vlnobití v únoru

Pololetní vysvědčení máme za sebou, začíná období jarních prázdnin. Co třeba ve volné chvilce vyzkoušet něco nového? Třičtvrtěhodinovou online diskuzi? …

Pavlína Hublová

19. PEPOUŠovo vlnobití V: Tradiční i méně obvyklé hodnocení ve škole – formy, smysl

Otázka s nejvíce komentáři: Jaké formy hodnocení můžeme využívat/známe? Všechny otázky zobrazíte v PEPOUŠově nápadníku.

20. PEPOUŠovo vlnobiti V: Hodnocení kvality práce učitele – jak, proč a kdo?

Otázka s nejvíce komentáři: Mělo by hodnocení učitele mít i nějaké důsledky? Jaké? Kdo by je kontroloval, vyvozoval? Všechny otázky zobrazíte v PEPOUŠově nápadníku.

21. PEPOUŠovo vlnobití V: Využití Google nástrojů/aplikací v mobilních zařízeních (žáků, učitele…)

Otázka s nejvíce komentáři: Jaké všechny aplikace (spojené s Googlem) používáte ve svém zařízení / školním zařízení? Všechny otázky zobrazíte v PEPOUŠově nápadníku.

22. PEPOUŠOvo vlnobití V: Rozmístění lavic ve třídě – klady, zápory, možnosti

23. PEPOUŠovo vlnobití V: Byla/je potřebná v současných školách pozice/role zavádějícího učitele? Jak (by) mohlo „zaučování“ probíhat?

 

Co můžete udělat, až nastane ten správný čas pro Vlnobití?
  1. Navrhnout otázky k diskuzi (do komentářů v blogovém příspěvku nebo si počkejte na výzvu v den konání Vlnobití na G+)
  2. Udělat si večer volno a ve 20:00 zobrazit stránku PEPOUŠova nápadníku na Google plus.
  3. Zapojit se do diskuze 🙂

Přibližné kroky v čase:

  1. V úterý (nejpozději ve středu) publikujeme dotazník, prostřednictvím kterého se hlasuje o tématu.
  2. V neděli po 20:00 (nejpozději v pondělí dopoledne) je hlasování uzavřeno a zveřejněno téma Vlnobití. Současně se publikována výzva pro účastníky, aby navrhli otázky k diskuzi.
  3. V pondělí po 19:00 jsou publikovány otázky k tématu, na které se od 20:00 do 20:45 online veřejně odpovídá a dále se téma rozvíjí.
  4. V úterý (nejpozději ve středu) jsou diskuzní otázky a odpovědi vloženy do příspěvku v PEPOUŠově nápadníku a téma je tímto uzavřeno.
Užitečné odkazy: