NPI Vedeme školu Metodický portál RVP.CZ Zapojme všechny Digitalizace vzdělávání Revize RVP EduRevue MojeEdu
logo NPI ČRlogo RVP.CZ
Materiály do výuky Odborné články Webináře
Další
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Digifolio
  • Blogy
  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje
  • Gramotnosti pro život
Přihlásit

Staňte se součástí

Přihlásit se do portálu

Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se registrovat
Materiály do výuky Odborné články Webináře Další
Spomocník Blogy Digifolio
Pro výuku
  • Odborné články
  • Materiály do výuky
  • Webináře
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Gramotnosti pro život
Komunita
  • Blogy
  • Digifolio
Evaluace
  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje
Archiv
  • Wiki
  • Diskuze
  • E-learning
  • AudioVideo
  • Burza
  • Obrázky
  • Galerie
  • Pospolu
  • Pohyb a výživa
  • Hodina pohybu navíc
  • Evropské jazykové portfolio

Čtení a vše související

Přihlásit se
Úvodní strana Přehled blogů Bloggeři Založit nový blog Mám dotaz Jak se stát autorem

Odkazy

Autor Mgr. Ludmila Kovaříková
06. 11. 2009
1
2101
0
KNIHY A ODKAZY

Reading Lady
Teaching Tools
Tools for Reading, Writing, & Thinking
Reading Strategies
Read Write Think
Reader’s workshop mini lessons
Developing Comprehension Activities for Students
Do I Really Have to Teach Reading?
ReadingQuest

Navigace pro příspěvek

« Předchozí příspěvek
Další příspěvek »

Čtení a vše související

O blogu

Mgr. Ludmila Kovaříková
Mgr. Ludmila Kovaříková

učitelka mezi gramotnostmi; https://gramotnosti.blogy.rvp.cz/files/2019/10/kovarikova.png


  • Komentáře
1 komentář
  1. PaedDr. Karel Tomek
    PaedDr. Karel Tomek
    9.11.2009 at 20.44

    Máte pravdu. Existuje spousta zajímavých zahraničních zdrojů, které přináší mnoho vynikajících a použitelných nápadů. Náš problém je, že čtení se jen těžko vymaňuje z úzkého pojetí, kterým bylo zdejší tradicí svázáno. Model, který představují klíčové kompetence a čtení vnímané v jejich kontextu se bude asi ještě najekou dobu prosazovat. Dosažení kompetence k učení v plánované kvalitě v základním a středním vzdělání není možné bez postupného rozvoje čtenářské gramotnosti žáků. Znamená to podívat se na věci z obecnějšího hlediska. Je moc dobře, že jste na blogu otevřela (znovuotevřela) toto téma.

npi

Pro uživatele

  • Informace
  • O portálu
  • Pravidla užívání
  • Garance obsahu
  • Netiketa
  • Kontakty
  • Pro autory článků, materiálů
  • Newsletter
  • Licence
  • GDPR
  • Nejčastější dotazy

Pro výuku

  • Odborné články
  • Materiály do výuky
  • Webináře
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Gramotnosti pro život

Komunita

  • Blogy
  • Digifolio

Evaluace

  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje

Archiv

  • Wiki
  • Diskuze
  • E-learning
  • AudioVideo
  • Burza
  • Obrázky
  • Galerie
  • Pospolu
  • Pohyb a výživa
  • Hodina pohybu navíc
  • Evropské jazykové portfolio
EU MŠMT logolink
  • Ochrana osobních údajů

Národní pedagogický institut České republiky © 2025